I malý krok může znamenat velkou věc - Drop ego
Určitě jste mnohokrát slyšeli: "Myslíš si, že změníš svět?". Já si myslím, že ano. Jako jednotlivci totiž můžeme změnit celý svět. Můžeme začít sami u sebe, měnit postupně své zažité zvyky, své stravování i své oblékání. A to tak, aby byl náš život šťastnější, udržitelnější a radostnější.
Dokážete si poté představit, když toto napadne ne pouze pár jedinců, ale nás všechny? Ta ohromná síla lidí, kteří začnou postupně měnit své zažité návyky. Když společně začneme vytvářet méně odpadů.
A tímto bych ráda změnila svět. V Drop ego se zaměřujeme na malé kroky, kterými pomůžeme naší zemi a společně tak ochráníme naši přírodu.
Nezapomeňte, že i malý krok může znamenat velkou věc - Drop ego
Kdo jsou Drop ego lidé
Jsme to vy sami, lidé, kteří nečekají na to, až se stane něco velkého, ale začínají, byť malou změnou, sami u sebe. Jsme to my všichni, Drop ego lidé (lídři), kteří dělají věci jinak. Naším smyslem je dělat věci směrem k ochraně přírody. Oblékáme se a zároveň šetříme Zemi, přírodu kolem nás. Díky za to, že to lze!
Vybíráme srdcem
"Rád bych ti to vrátil. Každý den, když se obléknu do oblečení Drop ego, vím, že přispívám naší zemi."
Běžné materiály a výrobky u nás nehledejte. Než se rozhodneme ušít či vyrobit nějaký produkt, popřípadě dovézt produkt již zhotovený, tak ho vždy důkladně zkoumáme. Vždy se ptáme sami sebe i ostatních, čím tento produkt přispěje nebo uleví naší zemi. Jinak to ani neumíme. Dáváme do toho své srdce.
Kdo stojí za celým Drop ego?
Marta - zakladatelka Drop ego
"V prvé řadě je to můj skvělý tým. Zakládám si na vzájemné důvěře, toleranci a otevřenosti."
Zuzu - marketing a e-shop guru
"Díky Martě mi na stůl chodí jen poctivě vyrobené produkty, dobře odvedená práce, ručně vyráběné, kvalitní výrobky, které je radost prodávat. To potom práce dává smysl a jde dobře od ruky..."
Gábi - ruka, která píše všechny texty a ťuká si s vámi na sociálních sítích
"Nikdy jsem si nemyslela, že práce za počítačem mě může tak bavit. O sedavé práci nemůže být řeč. Abych mohla našim zákazníkům produkt popsat, musím jej prvně sama vyzkoušet. To mě na mé práci nesmírně baví. A taky to, že mi celý projekt dává jednoduše smysl. Všichni bychom měli u každého nákupu prvně zhodnotit, jaký má dopad na život kolem nás."