Jak u nás nakoupit
Jak nakoupit na Dropego.cz
Nakoupit v našem eshopu je zcela jednoduché. Nakupovat v našem obchodě můžeš:
- přes náš e-shop www.dropego.cz
- telefonicky: +420 604 158 666
- emailem: eshop@dropego.cz
Jak celý nákupní proces probíhá?
Nákup v našem obchodě lze shrnout do 7 kroků:
1. krok - Výběr zboží
Pro vložení zboží do košíku stačí kliknout na tlačítko "Do košíku". Tlačítko naleznete u zboží, které si chcete koupit.
Pokud si nejste s výběrem vhodného zboží jisti, nebo potřebujete doplnit některé informace, neváhejte nás kontaktovat.
Kdo zboží dorazí? U každého produktu je upřesněn den doručení.
2. krok - Váš košík
V košíku zobrazíte zboží a množství, které jste si vybrali, dále celkovou částku, kterou zaplatíte.
Pokud vlastníte slevový kód, vepište ho do pole "Slevový kód".
V tomto kroku také vidíte, od jaké částky máte dopravu zdarma.
3. krok - Volíte si dopravu a způsob platby
V třetím kroku je zapotřebí vyplnit údaje k doručení zboží a to způsob dopravy a platby. V tomto kroku zvolte způsob dopravy a způsob platby. Rovněž zde vidíte celkový přehled objednávky a konečnou cenu.
4. krok – Informace o vás a potvrzení objednákvy
Nabízíme dvě možnosti nákupu:
- s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit.
- bez registrace.
Zůstaňme v kontaktu - Při zadávání údajů si můžeš nechat zasílat novinky – newsletter (stačí zatrhnout "Chci odebírat Newslettery"). Na email, který uvedeš v objednávce, ti budeme posílat novinky a akční nabídky. Nemusíš se bát, že zahltíme tvou emailovou schránku. Budeš mít přehled o akcích a nových produktech z naší nabídky vždy jako jedna z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.
V tomto kroku si můžete svou objednávku ještě zkontrolovat, upravit a v konečné fázi odeslat.
5. krok – Informace o přijetí objednávky
Po všech těchto krocích je vaše objednávka vyřízena. Po přijetí objednávky vám na vaši emailovou adresu přijde cca do 5 minut potvrzovací email s výpisem objednaného zboží, konečnou cenou, způsobem úhrady a odběru a s údaji zadanými ve Vaší registraci.
Pokud vám potvrzující email nepřijde, zkontrolujte, zda jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je vše v pořádku a i tak vám potvrzující email nedorazil, kontaktujte nás.
6. krok - Odeslání zboží
Holky z Bellazu vynakládají velikou snahu na rychlý a hladký průběh expedice. Všechny balíčky zasíláme doporučeně.
Jakmile zboží odesíláme, informujeme vás na email. Termín dodání vám potvrdíme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici, a je tedy pevný! Pokud není zboží skladem, budeme vás v nejkratším možném termínu kontaktovat emailem nebo telefonicky.
Balíčky expedujeme:
- do 72 hodin - pokud je zboží skladem.
- do 30 dnů - pokud jde o zboží, které necháváme šít (dostupnost: Ušijeme do 30 dnů).
- do 8 dnů - pokud je zboží k nám na cestě a těšíme se (dostupnost: Těšíme se).
U objednávek, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, lze termín dodání posunout, ale pouze se souhlasem zákazníka. Nedodržení termínu expedice, dává zákazníkovi právo odstoupit od kupní smlouvy, a to bez jakékoli z toho pro něj vyplývající sankce, zejména bezplatně. Tato žádost by měla mít písemnou formu a v rámci rychlého doručení by měla být zaslána elektronickou poštou na adresu eshop@dropego.cz.
V den vyexpedování zásilky vám zašleme informativní e-mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici vaše tel. číslo pro případ nezastižení na dané adrese.
V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zásilkové službě.
Se zásilkou je vám doručen i doklad o zakoupení zboží - faktura, která zároveň slouží jako dodací list, a na jejímž základě je nakupujícímu garantována i záruční doba.
7. krok – Převzetí zboží Dropego
Doporučujeme přebírat zásilky pouze viditelně nepoškozené. V případě převzetí viditelně poškozené zásilky, vám doporučujeme o této skutečnosti sepsat zápis. Bez písemného dokladu o poškození zásilky není možné reklamovat její obsah.